Offertes
Alle offertes van Master Mind Marketing vervallen na 30 dagen van verzending. Master Mind Marketing kan niet worden gehouden aan offertes als de opdrachtgever redelijkerwijs kan begrijpen dat deze offertes een duidelijke vergissing of fout bevatten.
Inspanningsverplichting
Master Mind Marketing kan geen garantie bieden dat het gewenste resultaat wordt behaald met de uitgevoerde werkzaamheden. De overeenkomst tussen Master Mind Marketing en de opdrachtgever is dan ook een inspanningsverplichting en geen resultaatverplichting. Dit betekent dat Master Mind Marketing zich zal inzetten, maar geen garanties geeft over de resultaten of hiervoor aansprakelijk kan worden gesteld.
Betaling en eigendomsvoorbehoud
Betaling van facturen dient altijd plaats te vinden binnen 14 dagen na dagtekening van de factuur. Master Mind Marketing behoudt het volledig eigendom van alle afgeleverde en nog af te leveren diensten, totdat het factuurbedrag voor al deze diensten geheel is voldaan. Wanneer een factuur niet op tijd wordt betaald heeft Master Mind Marketing het recht om de gedane werkzaamheden van het factuur ongedaan te maken, en om aanspraak te doen op verschuldigde rente en buitengerechtelijke incassokosten.
Overmacht
Er kunnen situaties ontstaan waarin Master Mind Marketing de verplichtingen niet of gedeeltelijk kan nakomen. Deze situaties komen bijvoorbeeld door tekortkomingen van leveranciers of andere derden, stroomstoringen, computervirussen, extreme weersomstandigheden, natuurgeweld, brandgevaar, dreigende conflicten, oorlogen, virussen, pandemieën, epidemieën, quarantaines, ziekteverzuim, arbeidsongeschiktheid, stakingen, overheidsmaatregelen, technische problemen met voertuigen en apparatuur die noodzakelijk zijn voor het vervoer van personen of apparatuur, of de installatie van producten. In dergelijke gevallen en andere belemmeringen die niet zijn genoemd waarin situaties ontstaan waarin Master Mind Marketing de verplichtingen niet of gedeeltelijk kan nakomen is het niet mogelijk om aanspraak te maken op schadevergoeding.
Aansprakelijkheid
Indien Master Mind Marketing aansprakelijk zou zijn voor enige schade, dan is deze aansprakelijkheid beperkt tot wat in deze bepaling is vastgelegd. De aansprakelijkheid en dus maximale vergoeding van Master Mind Marketing is in ieder geval altijd beperkt tot het bedrag dat door de aansprakelijkheidsverzekeraar van Master Mind Marketing zal worden uitgekeerd, indien van toepassing.
Master Mind Marketing is niet aansprakelijk voor schade van welke aard dan ook, die is ontstaan doordat Master Mind Marketing is uitgegaan van onjuiste en/of onvolledige informatie die is verstrekt door of namens de opdrachtgever. Master Mind Marketing is nooit aansprakelijk voor indirecte schade, waaronder gevolgschade, gederfde winst, gemiste besparingen en schade door bedrijfsstagnatie. Master Mind Marketing is uitsluitend aansprakelijk voor directe schade, indien van toepassing.
Master Mind Marketing is geen juridisch adviseur en geeft nooit juridisch advies. Daarom kan Master Mind Marketing op geen enkele manier aansprakelijk worden gesteld voor het onjuiste gebruik van, de verwerking van, of het niet communiceren aan de websitebezoeker van het gebruik van privacygevoelige informatie en persoonsgegevens in gebruikte marketingproducten. Master Mind Marketing is nooit aansprakelijk voor het inzetten van persoongegevens, verwerken van persoonsgegevens, het niet of onjuist communiceren van het gebruik en de verwerking van persoonsgegevens of de rechten van de bezoekers op de website, of het gebruik van marketingproducten die gebruikmaken van persoonsgegevens, of op elke andere manier impact hebben op de privacy van bezoekers. Deze aansprakelijkheid valt volledig op de opdrachtgever. Hierdoor is de opdrachtgever ook volledig aansprakelijk voor de verwerking en het gebruik van de gegevens die worden ingezet in de marketingproducten en niet Master Mind Marketing. Het is de taak van de opdrachtgever om de website, en overige producten zoals marketingproducten die gebruikmaken van persoonsgegevens en privacygevoelige informatie, te laten voldoen aan de huidige wetgeving, en de bezoeker van de website hiervan op de juiste manier op de hoogte te stellen. De juiste manier waarop dit allen gedaan moet worden, ligt volledig bij de opdrachtgever.